woensdag 24 juli 2013

Vocht

Tjonge.. de afgelopen jaren zweette ik als een ottertje met dit warme weer. Dit jaar heb ik nergens last van. De afgelopen jaren kwam ik extreem aan van het vocht als ik ongesteld moest worden. Soms wel tot 8 kilo (ja artsen schrokken zich rot) eenmaal ongesteld vloog het er ook weer af, maar tegenwoordig kom ik netjes een pondje aan ofzo. Met het warme weer zoals we dat nu hebben zou ik vorig jaar de huisarts weer mogen hebben bezoeken vanwege het vele vele vocht vasthouden. Steevast als het warm werd dan zwol mijn lichaam op, en werd ik op plaspillen gezet.
Dit keer kwam ik even 2 kilo aan, mijn lichaam schakelde en mijn lichaam pakte de bedoeling zelf op en voerde het vocht af. Jippie!
Mijn vochtprobleem lijkt hiermee echt verleden tijd. Of wat zeg ik..? Lijkt?  IS ha!
*happy*

4 opmerkingen:

  1. Hallo Ankie,
    Hoe gaat het met je? Lang geleden dat je je blog geschreven hebt..

    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ankie,
    Met een operatie in zicht heb ik je blog gelezen. Hoe is het nu met je? Vooral naar de wat langere termijn ervaring ben ik benieuwd. (Ik hoop dat het goed met je gaat.)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi
    Ik heb binnenkort een eerste afspraak voor misschien een gbp. Hoe is het nu met jou?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb wat vragen heb de operatie op 11 feb gehad dit jaar zou u mij een mail kunnen sturen of ik u? Zou graag wat meer advies krijgen van medestanders. Kan ik ergens een persoonlijke vraag stellen over mijn situatie? Na de operatie? Is nu voor mij 3 maanden terug

    BeantwoordenVerwijderen